Безпека на робочому місці

 Компанії по всьому світу, від всіх секторів бізнесу, бачать в DQS довіреного партнера з сертифікації систем управління. Дізнайтеся, що ми пропонуємо в даному огляді, або зв’яжіться з нами, щоб побачити, як ми можемо бути корисні.

BS OHSAS 18001SEDEX SMETASA8000 - Соціальна відповідальністьIQNet SR10

BS OHSAS 18001 – Безпека і гігієна праці є завданням управління

Гарна турбота про ваших співробітників є однією з основних цілей організації. З впровадженням професійної системи охорони здоров’я та управління безпекою відповідно до BS OHSAS 18001, ви виконуєте як власні вимоги так і правові вимоги щодо безпеки на робочому місці. DQS пропонує комплексну оцінку вашої системи управління, що полягає у видачі сертифіката. Система управління відповідно до BS OHSAS 18001 повністю сумісна з ISO 9001 (якість) та ISO 14001 (навколишнє середовище), і, таким чином, добре підходить, щоб бути частиною інтегрованої системи управління.

Стандарт з багатьма перевагами

З професійною системою охорони здоров’я та управління безпекою відповідно до міжнародного стандарту BS OHSAS 18001, ви оптимізуєте свої операційні процеси щодо безпеки праці і здоров’я ваших співробітників.

Це робить позитивний вплив для всієї вашої організації: нижчу аварійність і рівень захворюваності серед працівників призводить до зниження витрат. Підвищення обізнаності про безпеку ваших співробітників виконується за рахунок реалізації відповідних заходів. І як організація, ви отримуєте правову визначеність.

Ваші явно поліпшені характеристики безпеки на робочому місці підвищують імідж організації і створюють конкурентні переваги для вас на ринку.

Вимоги BS OHSAS 18001 слідують за циклом PDCA (Plan-Do-Check-Act), використовуючи такі критерії: політика в області безпеки на робочому місці, виявлення небезпечних факторів, оцінка ризику і контроль ризику, юридичні та інші вимоги, завдання, програма, структура і відповідальність, навчання /підвищення обізнаності та спроможності, керівництво, співробітництво і спілкування, документація / контроль документів і даних, контроль операційних процесів, забезпечення готовності до надзвичайних ситуацій та заходів, вимір і моніторинг ефективності, внутрішній аудит та аналіз з боку керівництва.

Як це працює

Ви можете мати свою систему управління всебічно перевірену у відповідності з усіма вимогами BS OHSAS 18001 – або на основі окремих аспектів або процесів. В обох випадках, ми покажемо вам сильні сторони ваших систем, потенціал для поліпшення, і ми узагальнимо результати в письмовому звіті.

Успішний, всебічний аудит системи буде підтверджений видачею сертифікату. За бажанням, ми можемо також регулярно перевіряти окремі аспекти вашої організації.

Документи для завантаження

SEDEX SMETA

Sedex LogoSEDEX-Database дозволяє своїм членам показати клієнтам, що вони поважають етичні принципи і соціально стале виробництво.

Постачальник  Ethical Data Exchange Database є всесвітньою платформою для обміну інформацією про етичне стале виробництво в ланцюжку поставок. SEDEX-Database дозволяє своїм членам управляти своїми постачальниками і знизити свої ризики шляхом обміну інформацією про етичну продуктивність. Цим шляхом поліпшення у відносинах щодо сталої етичної  ділової практики виконуються по всьому виробничому ланцюжку.

Компанії, які виконують SEDEX-аудит відповідно до рекомендацій SMETA і діляться цією інформацією в SEDEX-базі даних, можуть довести своїм клієнтам, що вони поважають етичні принципи і мають соціально стале виробництво. Клієнти, з іншого боку, можуть ефективно управляти своїми постачальниками відповідно до цих принципів, тим самим знижуючи свій ризик.

Переваги для вашої організації:

  • Поліпшення репутації вашої компанії
  • Конкурентна перевага
  • Зниження ризику
  • Поліпшення відносин з постачальниками
  • Один замість декількох аудитів

Категорії членства SEDEX

Користувачі можуть реєструватися в базі даних Sedex зі статусом A, B або AB:

  • Статус А: кінець ланцюжка поставок, як правило, роздрібні торговці, які хочуть керувати своїми постачальниками через Sedex
  • Статус В: зазвичай виробники на початку ланцюжка поставок, яким пропонується обмінюватися даними про їх етичні норми зі своїми клієнтами
  • Статус AB: як правило, процесори і дистриб’ютори з середини ланцюжків поставок, які з одного боку хочуть отримувати інформацію від своїх постачальників, і, в свою чергу, їм пропонується надавати інформацію про свою власну етичну продуктивність для своїх клієнтів

SA8000 – Соціальна відповідальність

SA8000 це міжнародний стандарт, опублікований в 1997 році в некомерційній організації SAI (Social Accountability International). Компанії вибирають аудит і сертифікацію відповідно до SA8000, тому що вони хочуть продемонструвати соціальну відповідальність, притаманну їх системі управління. Це включає в себе демонстрацію як топ-менеджмент враховує прав співробітників, робоче середовище, а також основні права людини.

Основні вимоги SA8000 відносяться за тематичними напрямками: дитяча праця, примусова праця, здоров’я і безпека, свобода зібрань, дискримінація, покарання, робочий час, оплата праці і система управління.

SA8000 є першим стандартом що аудитується в цій сфері. Він заснований на угодах, встановлених Міжнародною організацією праці (МОП), Загальної декларації прав людини (Universal Declaration of Human Rights) та Конвенції ООН з прав дитини (UN Convention for Children’s Rights).

DQS проводить оцінку і сертифікацію в SA8000 від імені IQNet, найбільшої в світі мережі органів з сертифікації систем менеджменту. IQNet акредитована для цього соціального стандарту SAAS (соціальна відповідальність послуги з акредитації).

Переваги:

  • Легко інтегрується в існуючі системи управління
  • Сертифікат забезпечує конкурентні переваги і покращує імідж
  • Підвищує упевненість працівника, довіру і задоволеність
  • Демонструє високу оцінку
  • Покращує взаємну довіру у вашій власній мережі постачальників

IQNet SR10 Корпоративна соціальна відповідальність, на основі ISO 26000

Громадськість все частіше вимагає від корпорацій і організацій виконувати свої зобов’язання із соціальної відповідальності, а також поліпшувати вплив їх діяльності і рішень на навколишнє середовище і суспільство в цілому. Все більше і більше громадськість звертає увагу на те, як організації управляються зі своєю відповідальністю як корпоративні громадяни. Споживачі і покупці вимагають етичної поведінки і прозорого управління.

З метою задоволення зростаючих потреб в міжнародно прийнятому стандарті, IQNet розроблена специфікація IQNet SR 10, яка була опублікована в грудні 2011 року. Цей стандарт базується на Іспанській специфікації RS 10, розробленій AENOR і ISO 26000. Серед інших чинників, зокрема особливої силі цього стандарту IQNet, є те що він надзвичайно підходить для інтеграції в існуючу систему управління (завдяки більш ніж двадцятирічному досвіду компанії IQNet з сертифікації), а також її міжнародне визнання.

У квітні 2015 року, IQNet випустила другу версію стандарту, IQNet SR10:2015.

Переваги для вашої організації:

  • Поліпшення іміджу в очах клієнтів і споживачів; виділятися на тлі конкурентів
  • Гарантоване виконання законних вимог
  • Міжнародна порівнянність, ранжирування і оцінка робить ваші власні корпоративні зобов’язання прозорими і заслуговуючими довіри
  • Довгострокове зростання економічного успіху з мінімальним впливом на навколишнє середовище; довгострокове підвищення конкурентоспроможності