ІТ та управління послугами

Компанії по всьому світу, починаючи від всіх секторів бізнесу дивляться на DQS як на їх довіреного партнера з сертифікації систем управління. Дізнайтеся, що ми пропонуємо через огляд нижче, або зв’яжіться з нами, щоб побачити, як ми можемо бути вам корисні.

ISO 27001ISO 20000-1ISO 10002

ISO 27001

Якщо ви зацікавлені у впровадженні системи управління інформаційною безпекою відповідно до ISO/IEC 27001 найбільш важливі переваги можна підсумувати таким чином: послідовне вирівнювання процесів вашої компанії до стандарту доказово веде до постійного поліпшення рівня безпеки, знижує існуючи ризики, покращує дотримання нормативних вимог, знижує відповідальність керівника, підвищує обізнаність персоналу і підвищує ступінь задоволеності клієнтів.

ISO 20000-1

Економічне і надійне управління послугами має бути у верхній частині списку необхідних основних або допоміжних процесів. Крім того, багато послуг і виробничих процесів в даний час працюють тільки на складних інформаційних технологій і ланцюжків поставок на основі ІТ.

ISO 20000-1 є ідеальної навігаційної допомогою для впровадження системи управління послугами, орієнтованої на побажаннях клієнтів і задоволення їхніх потреб. Біль того, з поточною версією 2011 року, ви можете стежити за вимоги ISO 9001.

Яка наша роль в цьому? Ми проводимо аудит вашого управління послугами відповідно до ISO 20000-1 і сертифікат DQS доводить здатність продуктивності вашої організації в цій важливій галузі.

Зосередження уваги на людях та ринках

Належна система управління послугами не базується виключно на посібниках. Справжня система управління послугами дозволяє співробітникам застосовувати і розвивати свої здібності в структурованій і цілеспрямованій манері. Як приклад, ви можете запропонувати угоди про рівень обслуговування (SLA), для яких ви можете взяти на себе повну відповідальність; стежити за ризиками, думаючи новаторські і використовуючи можливості. І через ваші стабільні процеси для управління послугами, ви бажана і надійна частина ланцюжка створення доданої вартості. Або, інакше кажучи: якість в управлінні обслуговуванням мотивує і надихає всі зацікавлені сторони.

Близько під рукою: менеджмент якості відповідно до ISO 9001

ISO 20000-1:2011 орієнтована на практичні вимоги до системи управління послугами. У той час як стандарт був спочатку написаний з точки зору ІТ, тепер він може служити в якості основи для системи управління сервіс-орієнтованими компаніями. У зв’язку з цим, короткий огляд вимог ISO 9001 по DQS забезпечує цікаву інформацію: практично всі вимоги стандарту QM також є частиною стандарту для систем управління послугами.

Як це працює

Все відразу, або крок за кроком – вибір за вами. З одного боку, ви можете бути повністю перевірені та сертифіковані у відповідності з ISO 20000-1. Цей процес є класичним процесом аудиту DQS; його основою є власний патентований контрольний список DQS, що базується на ревізії ISO 20000-1:2011. Але DQS також має гарне рішення для компаній, які ще не хочуть впроваджувати комплексну систему управління послугами: ми проводимо аудит окремих процесів з вашого вибору і випускаємо декларацію про відповідність згідно з ISO 20000-1. Завершення процесу аудиту може бути віднесено на більш пізній термін щоб підготуватися до комплексної перевірки сертифікації.

ISO 10002 – Орієнтир для успішного управління рекламаціями

Обгрунтовані чи ні – скарги клієнтів є небажаним аспектом бізнесу для будь-якої організації у виробничій або сервісній індустрії. Реалізуючи відповідний процес розгляду скарг, однак, ви можете перетворити заявника в задоволеного клієнта. Директива ISO 10002 забезпечує вашу організацію керівництвом як краще спроектувати цей процес і ми можемо запропонувати Вам відповідний аудит і підтвердження відповідності, з урахуванням рівня зрілості. Метою Директиви є система управління скаргами з корисним ефектом для обох сторін: ваші продукти і послуги поліпшують якість за допомогою зворотного зв’язку, і імідж вашої компанії поліпшується, тому що ви звернете увагу на ваших клієнтів.

Дайте слово вашим клієнтам

Ефективне управління скарга характеризується тим, що відкрите для питань, скарг і запитів – так заохочувати своїх клієнтів, такими різними способами, як це тільки можливо, щоб вони дали вам свої відгуки! Конструктивний зворотній зв’язок поліпшує здатність вашої організації наблизитися до усунення помилок систематичним і орієнтованим на рішення способом – шляхом безперервного вдосконалення. У той же час, ваші співробітники зрозуміють, що комплексне обслуговування клієнтів є основою сталого успіху в бізнесі.

Наперед будь-яких скарг, Директива ISO 10001 пропонує корисний кодекс поведінки. Він конкретно деталізує, як реалізувати і підтримувати ефективний процес управління скаргою. З’ясуйте, що ви можете зробити, коли немає негайного вирішення. Для юридичних конфліктів, звертайтеся до ISO 10003; ISO/TS 10004 регулює моніторинг та вимірювання задоволеності клієнтів.

ISO 10002: Як це працює

Залежно від конкретних умов вашої організації, у вас є вибір з двох видів перевірок: ми можемо або перевіряти ваш процес розгляду скарг в рамках вашої системи менеджменту якості відповідно до ISO 9001, або окремо шляхом аудиту процесу. В обох випадках, Директива ISO 10002 забезпечує структуру аудиту. Центральні питання цього стандарту є відповідність процесів з корпоративною політикою, придатність і ступень застосування процедур, а також варіанти для безперервного вдосконалення.