DQS Україна

Дякуємо Вам за інтерес, проявлений до нашої компанії і наших послуг. Ви хотіли б отримати пропозицію? У вас є питання про DQS, сертифікати або інші теми? Будь ласка, дайте нам знати, і ми з задоволенням зв’яжемося з Вами.

Як з нами зв'язатисяЗагальний запитПовідомити про порушенняЗапит пропозиціїПропозиції до DQSАпеляції до DQSСкарги на клієнтів DQSСкарги на аудиторів DQSСкарги на DQS Офіси

Контакти

DQS-Україна

вул. Микільсько-Слобідська, 6д

02002 Київ Україна

Тел: +380 44 541-1792

Email: occk@dqs.com.ua

Загальний запит

[cf7-form cf7key=”zagalnyj-zapyt”]

Повідомлення про порушення

Всі співробітники, ділові партнери та клієнти, які хотіли б повідомити про можливі порушення внутрішніх правил, юридичних вимог або Кодексу принципів поведінки, можуть надіслати звіт менеджеру по дотриманню вимог DQS Group. Це включає в себе повідомлення про потенційно небезпечну поведінку, наприклад, поведінку  яке може завдати шкоду матеріальним цінностям або репутації DQS Group. Ваш звіт в будь-якому випадку буде розглядатися конфіденційно. Ви можети бути впенені, що ви не порушуюте жодних діючих правил конфіденційності даних, коли ви скористаєтесь цією веб-сторінкою звітності. Перед тим як представити доповідь, будь ласка візьміть до уваги, що інформація, яку ви надаєте може мати серйозні наслідки для залучених людей.
Будь ласка не використовуйте цю систему для запитів або скарг, або для питань про продукти або послуги, що надаються DQS Group.
У тому випадку, якщо ви хочете залишитися анонімним, не надсилайте будь-яку особисту інформацію, тобто Ваше ім’я чи ставлення до правопорушника. Не надавайте будь-яку інформацію, за якою буде можна вас знайти.
Тим не менш, ми рекомендуємо персональну ідентифікацію.

Ви можете не заповнювати наступні поля, щоб залишитися анонімним. Але ми рекомендуємо ідентифікувати себе, щоб ми могли уточнити питання і надати відповідь

Запит комерційної пропозиції

[cf7-form cf7key=”zapyt-komertsijnoyi-propozytsiyi”]

Пропозиції до DQS

Апеляції до DQS

Апеляція – запит (письмове, усне або телефонне звернення) представника об’єкту оцінки відповідності (позивача) в орган з оцінки відповідності чи орган по акредитації про перегляд рішення , яке прийняте цим органом або аудиторською групою ОС у відношенні до об’єкта (письмовий офіційний лист, який викладає зміст дій або рішення ОС, з якими позивач не згоден).
Позивачем можуть бути опротестовані такі дії аудиторської групи і рішення ОС ( і не тільки):

  • відмова від виконання робіт за певною заявкою на сертифікацію;
  • визнання невідповідності системи менеджменту Клієнта вимогам стандарту та відмова у видачі сертифіката;
  • призупинення або припинення дії сертифіката;
  • порушення правил і процедур проведення сертифікації систем менеджменту ;
  • порушення ОС договірних зобов’язань;
  • порушення ОС термінів виконання робіт;
  • рішення аудиторської групи щодо призупинення проведення аудиту ;
  • висновків аудиторської групи щодо результатів аудиту;
  • прояви загроз неупередженості з боку як аудиторів , так і ОС тощо.

Процес розгляду апеляцій закінчується оформленням письмового висновку (протоколу) за результатами розгляду апеляції.

[cf7-form cf7key=”apelyatsiya”]

Документи для завантаження

Скарги на клієнтів DQS

Скарги на аудиторів DQS

Документи для завантаження

Скарги на офіси DQS

Документи для завантаження