ІТ та управління послугами

 ІТ та управління послугами

Компанії по всьому світу, починаючи від всіх секторів бізнесу дивляться на DQS як на їх довіреного партнера з сертифікації систем управління. Дізнайтеся, що ми пропонуємо через огляд нижче, або зв’яжіться з нами, щоб побачити, як ми можемо бути вам корисні.

ISO 27001ISO 20000-1ISO 10002TISAX

ISO 27001

Якщо ви зацікавлені у впровадженні системи управління інформаційною безпекою відповідно до ISO/IEC 27001 найбільш важливі переваги можна підсумувати таким чином: послідовне вирівнювання процесів вашої компанії до стандарту доказово веде до постійного поліпшення рівня безпеки, знижує існуючи ризики, покращує дотримання нормативних вимог, знижує відповідальність керівника, підвищує обізнаність персоналу і підвищує ступінь задоволеності клієнтів.

Цінна інформація є скриня з скарбами в 21 столітті, а також вразливим активом. Бережіть свої дані за допомогою системи управління інформаційною безпекою, сертифікованої відповідно до ISO 27001.

Стандарт

ISO 27001 надає всі інструменти, необхідні для впровадження інтегрованої системи управління інформаційною безпекою (Information Security Management System – ISMS). Основна увага приділяється оцінці та контролю ризиків для діяльності з обробки інформації. Вимоги свідомо тримаються загальними; однак, відповідність повинна відображати конкретну організаційну ситуацію. Протягом усього тексту стандарту інформаційна безпека описується як важливий стратегічний елемент, що потребує уваги керівництва. Підхід до системи превентивного менеджменту базується на структурі високого рівня (high-level structure – HLS), необхідній для всіх стандартів системи управління ISO, завдяки чому стандарт легко інтегрується у існуючу систему управління.

Ваші переваги
  • Визнаний доказ жорсткого контролю за безпекою
  • Систематичне досягнення конфіденційності, доступності та цілісності інформації
  • Посилення поінформованості щодо безпеки працівників та керівників
  • Постійне вдосконалення безпеки та контролю доступу до даних
  • Підвищення ділової впевненості, дотримання відповідних вимог
  • Велика довіра та лояльність від усіх зацікавлених сторін
Аудит

Як кваліфікований, акредитований орган із сертифікації, ми повністю перевіряємо ефективність вашої системи управління за допомогою класичного процесу сертифікації DQS. Ми плануємо кожну сертифікацію індивідуально, адаптуючи її до ваших конкретних обставин та корпоративних цілей. Попередня оцінка може стати відправною точкою для визначення ваших сильних сторін та можливостей для вдосконалення. Під час аудиту сертифікації ми перевіряємо, чи відповідаєте ви всім вимогам ISO 27001. Сертифікат DQS слугує доказом відповідності. Щорічний моніторинг забезпечує стабільність процесу та мінімізує ризики. Ви можете повторно підтвердити сертифікат через три роки.

DQS, маючи більше 30 років досвіду, підтримує своїх клієнтів проводячи:

  • Вебінари
  • Семінари та тренінги
  • Аудит невідповідностей

Щоб отримати індивідуальну інформацію про ISO 27001, зв’яжіться з нашим офісом.

ISO 20000-1

Економічне і надійне управління послугами має бути у верхній частині списку необхідних основних або допоміжних процесів. Крім того, багато послуг і виробничих процесів в даний час працюють тільки на складних інформаційних технологій і ланцюжках поставок на основі ІТ.

ISO 20000-1 є ідеальною навігаційною допомогою для впровадження системи управління послугами, орієнтованою на побажання клієнтів і задоволення їхніх потреб. Більше того, з поточною версією 2011 року, ви можете стежити за вимогами ISO 9001.

Яка наша роль в цьому? Ми проводимо аудит вашого управління послугами відповідно до ISO 20000-1 і сертифікат DQS доводить здатність продуктивності вашої організації в цій важливій галузі.

Зосередження уваги на людях та ринках

Належна система управління послугами не базується виключно на посібниках. Справжня система управління послугами дозволяє співробітникам застосовувати і розвивати свої здібності в структурованій і цілеспрямованій манері. Як приклад, ви можете запропонувати Угоди про рівень обслуговування (SLA), за які ви можете нести повну відповідальність; стежити за ризиками, мислити інноваційно та використовувати можливості. І через ваші стабільні процеси для управління послугами, ви бажана і надійна частина ланцюжка створення доданої вартості. Або, інакше кажучи: якість в управлінні обслуговуванням мотивує і надихає всі зацікавлені сторони.

Близько під рукою: менеджмент якості відповідно до ISO 9001

ISO 20000-1:2011 орієнтована на практичні вимоги до системи управління послугами. У той час як стандарт був спочатку написаний з точки зору ІТ, тепер він може служити в якості основи для системи управління сервіс-орієнтованими компаніями. У зв’язку з цим, короткий огляд вимог ISO 9001 по DQS забезпечує цікаву інформацію: практично всі вимоги стандарту QM також є частиною стандарту для систем управління послугами.

Як це працює

Все відразу, або крок за кроком – вибір за вами. З одного боку, ви можете бути повністю перевірені та сертифіковані у відповідності з ISO 20000-1. Цей процес є класичним процесом аудиту DQS; його основою є власний патентований контрольний список DQS, що базується на ревізії ISO 20000-1:2011. Але DQS також має гарне рішення для компаній, які ще не хочуть впроваджувати комплексну систему управління послугами: ми проводимо аудит окремих процесів з вашого вибору і випускаємо декларацію про відповідність згідно з ISO 20000-1. Завершення процесу аудиту може бути віднесено на більш пізній термін щоб підготуватися до комплексної перевірки сертифікації.

Завантаження

ISO 10002 – Орієнтир для успішного управління рекламаціями

Обгрунтовані чи ні – скарги клієнтів є небажаним аспектом бізнесу для будь-якої організації у виробничій або сервісній індустрії. Реалізуючи відповідний процес розгляду скарг, однак, ви можете перетворити заявника в задоволеного клієнта. Директива ISO 10002 забезпечує вашу організацію керівництвом як краще спроектувати цей процес і ми можемо запропонувати Вам відповідний аудит і підтвердження відповідності, з урахуванням рівня зрілості. Метою Директиви є система управління скаргами з корисним ефектом для обох сторін: ваші продукти і послуги поліпшують якість за допомогою зворотного зв’язку, і імідж вашої компанії поліпшується, тому що ви звернете увагу на ваших клієнтів.

Дайте слово вашим клієнтам

Ефективне управління скарга характеризується тим, що відкрите для питань, скарг і запитів – так заохочувати своїх клієнтів, такими різними способами, як це тільки можливо, щоб вони дали вам свої відгуки! Конструктивний зворотній зв’язок поліпшує здатність вашої організації наблизитися до усунення помилок систематичним і орієнтованим на рішення способом – шляхом безперервного вдосконалення. У той же час, ваші співробітники зрозуміють, що комплексне обслуговування клієнтів є основою сталого успіху в бізнесі.

Наперед будь-яких скарг, Директива ISO 10001 пропонує корисний кодекс поведінки. Він конкретно деталізує, як реалізувати і підтримувати ефективний процес управління скаргою. З’ясуйте, що ви можете зробити, коли немає негайного вирішення. Для юридичних конфліктів, звертайтеся до ISO 10003; ISO/TS 10004 регулює моніторинг та вимірювання задоволеності клієнтів.

ISO 10002: Як це працює

Залежно від конкретних умов вашої організації, у вас є вибір з двох видів перевірок: ми можемо або перевіряти ваш процес розгляду скарг в рамках вашої системи менеджменту якості відповідно до ISO 9001, або окремо шляхом аудиту процесу. В обох випадках, Директива ISO 10002 забезпечує структуру аудиту. Центральні питання цього стандарту є відповідність процесів з корпоративною політикою, придатність і ступень застосування процедур, а також варіанти для безперервного вдосконалення.

TISAX – Інформаційна безпека в автомобільній промисловості

Загальне визнання шляхом взаємного прийняття спільних оцінок та обміну

Поки що на інформаційну безпеку в автомобільній промисловості сильно впливають індивідуальні підходи – це повинно змінитися. Постачальники послуг та постачальники запчастин повинні регулярно доводити своїм клієнтам, що вони відповідають вимогам високої безпеки щодо наданих даних. Поки такі оцінки проводилися переважно самими виробниками, що в минулому неодноразово призводило до зайвого мультіплікативного ускладнення процедури оцінки. З TISAX (Trusted Exchange Assessment Information Security Exchange) в майбутньому буде спільна процедура оцінки та обміну.

Чому TISAX

Ви постачальник чи постачальник послуг для автомобільної промисловості? Якщо це так, вам потрібно лише одне, щоб запевнити клієнтів, що ви зберігаєте їх інформацію – знаходитись в каталозі TISAX. Все, що потрібно, – це одна оцінка кожні 3 роки.

Переваги TISAX

  • Міжфірмове визнання результатів оцінки серед всіх учасників TISAX
  • Більша довіра до сертифікованих постачальників послуг і комплектуючих
  • Уникнення необхідності кількох перевірок
  • Менша кулькість непорозумінь завдяки гармонізованому каталогу випробувань VDA-ISA
  • Взаємне визнання в мережі TISAX економить час і кошти
  • Тільки одна оцінка на відповідність TISAX кожні три роки

Як це працює – Стати учасником

Доступ до TISAX здійснюється через абонентську реєстрацію, яка проводиться онлайн на порталі TISAX. Реєстрація є необхідною умовою для вибору постачальника послуг з аудиту, акредитованого TISAX. Зареєстровані учасники отримають список акредитованих провайдерів, з яких вони можуть вільно обирати. Організація може також зареєструвати кілька місць та провести групове оцінювання. Після оцінки за допомогою DQS на основі VDA-ISA інформація може бути надана або отримана в TISAX.

Хто стоїть за TISAX?

TISAX використовує анкету ISA, складену Німецькою асоціацією автомобільної промисловості VDA на основі суттєвих аспектів ISO / IEC 27001. Нещодавно VDA розвинув це в загальну процедуру оцінки та обміну під назвою TISAX, якою керує ENX, асоціація європейських виробників автомобілів, постачальників та асоціацій.

DQS – ваш партнер для оцінки TISAX

Щоб отримати індивідуальну інформацію про TISAX, зв’яжіться з нашим офісом.

Завантаження

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial