Пропозиція DQS для готельного бізнесу щодо підняття довіри клієнтів в період пандемії

Пропозиція DQS для готельного бізнесу щодо підняття довіри клієнтів в період пандемії

В складні часи всесвітньої пандемії Covid-19 готельний бізнес буде втрачати чи не найбільше. Пандемія змінила все. Для того щоб вижити в тяжкі часи, швидко пристосуватися і відновитися готелі повинні запропонувати нові стандарти здобуття та підтримки довіри клієнтів. Обираючи готелі, гості матимуть один пріоритет понад усе: гігієна та безпека. Крім безумовної важливості профілактичних заходів виникає задача переконливих комунікацій з клієнтами, які повинні знати і довіряти готелю, який вони обирають. Завдяки незалежному аудиту та сертифікації готелі можуть підтвердити відповідність своїм обов’язкам по догляду, продемонструвати прозорість та завоювати довіру своїх шанованих гостей.
Компанією DQS-CFS GmbH в межах добровільної сертифікації GC-MARK HELLO HYGIENE! розроблено протокол аудиту, щоб забезпечити незалежне підтвердження готелям і ресторанам, що вони вжили необхідних профілактичних заходів в період пандемії.
У разі виникнення суперечок чи судових позовів часто вирішальним є питання, якого рівня догляду можна обґрунтовано очікувати. Аудит належної сумлінності DQS допомагає бізнесу оцінити належну сумлінність щодо міжнародних стандартів та орієнтирів, підтверджує рівень догляду, знижує ризики відповідальності, захищає репутацію, а загалом допомагає завоювати та підтримувати довіру клієнтів.
Рекомендуємо ознайомитись з інформаційною брошурою, зразком сертифікату.
Якщо ви усвідомили конкурентні переваги, які надає сертифікація DQS в межах добровільної сертифікації GC-MARK HELLO HYGIENE!, зв’яжіться з офісом DQS Україна за для подальших дій.

Опубліковано в Новини холдингу DQS