Стандарт ISO 9001 в епоху дигіталізації

Стандарт ISO 9001 в епоху дигіталізації

Системи управління мають репутацію «надто паперових» через необхідність документування інформації. Багато організацій тому вибирають програмне рішення для перетворення пачок паперу в цифрові дані. Однак цифрові дані підлягають вимогам інформаційної безпеки та законодавства щодо інформаційної безпеки.
Після ретельного вивчення цієї ситуації фактично виявляється:
– ISO 9001 ніколи не пред’являв вимоги до “папірців” для створення, підтримки та вдосконалення систем управління;
– Програмні рішення можуть підтримувати системи управління лише в тому випадку, якщо самі бізнес-процеси підтримують оцифрування. Інакше проблеми перенесуться лише на інший носій, що може погіршити ситуацію, оскільки оцифрування створює власні проблеми.
– Захист та безпека інформації та персональних даних завжди була проблемна для зацікавлених сторін, таких як клієнти, партнери та працівники.
То як організація може отримати вигоду від дигіталізації та все-таки виконати всі відповідні вимоги стандарту? Більш глибокий погляд на ISO 9001 показує, що цей стандарт має багато що сприяти цьому. ISO 9001 не тільки сумісний з просуванням оцифрування, але може легко використовуватись для полегшення та підтримки цифрових розробок.

Andreas Altena and Angelika Müller

Оригінальна стаття: Customer journal no.86- III/2019 стр. 6

Опубліковано в Новини холдингу DQS