Логістика

TAPA TSRTAPA FSRGDP-PharmaIFS LogisticsISO 28000GC-Mark Certified Green Logistics

Повернутися до “Конкретні галузі”

TAPA TSR – Вимоги до безпеки вантажоперевезень

Асоціація захисту транспортованих активів (TAPA) розробила міжнародно прийняті стандарти TAPA FSR (Вимоги безпеки об’єкта) та TAPA TSR (Вимоги до безпеки вантажоперевезень) для компаній транспортного та логістичного сектору для забезпечення безпеки товарів і вантажів у ланцюзі поставок. TAPA TSR визначає вимоги до їх безпечного транспортування.

Як це працює

Вимоги TAPA TSR стосуються транспорту. Мається на увазі оснащення вантажних автомобілів (автотранспортних засобів та причепів), процеси та їх контроль у межах організації, а також спеціальна комунікаційна інфраструктура. Тут TAPA TSR розрізняє три категорії (A, B і C), виходячи з кількості вантажівок в організації. TSR також охоплює три рівні безпеки (рівень 1-3). Якщо ваша організація відповідає всім вимогам, ви отримаєте сертифікат, дійсний протягом трьох років. Після видачі сертифіката ви як організація зобов’язані проводити щорічну переатестацію аж до самооцінки протягом третього року. Результати цих самооцінок можуть бути запитані TAPA.

Переваги TAPA TSR:

  • Поліпшення захисту товарів високої вартості до ризиків крадіжок по всьому ланцюгу поставок
  • Впровадження заходів безпеки з використанням підходу, заснованого на ризиках
  • Конкурентні переваги та покращений імідж завдяки прозорості та зміцненню довіри
  • Систематичне зниження відповідальності

Поєднайте TAPA та GDP

Зменшіть ризик крадіжок фармацевтичних препаратів, застосувавши вимоги, встановлені TAPA та Директивою ЄС щодо Належна практика поширення
(Good Distribution Practice – GDP), і сертифікуйте їх за допомогою DQS в рамках комбінованого аудиту.

DQS був уповноважений TAPA проводити аудит та сертифікацію відповідно до обох стандартів TAPA TSR та FSR.
Скористайтеся значним практичним та галузевим досвідом наших аудиторів для безпеки вашої організації.

Повернутися до “Конкретні галузі”

Повернутися до “Конкретні галузі”

TAPA FSR – Вимоги безпеки об’єкта

Асоціація захисту транспортованих активів (TAPA) розробила міжнародно прийняті стандарти TAPA FSR (Вимоги безпеки об’єкта) та TAPA TSR (Вимоги щодо безпеки вантажоперевезень) для компаній транспортного та логістичного сектору для забезпечення безпеки товарів і вантажів у ланцюзі поставок.
TAPA FSR містить вимоги щодо безпечного та захищеного
зберігання та складування предметів майна.

Як це працює

Стандарт TAPA FSR необхідний у випадку ризику та / або коли цього вимагає замовник або постачальник логістичних послуг. Аудит може проводитися в будь-якій точці ланцюга поставок і стосуватися приміщень постачальника / постачальника логістичних послуг, які їм належать, або де відбувається їх ділова діяльність. Під час аудиту, наприклад, системи відеоспостереження та безпеки, оцінюється охорона товарів та безпека складських приміщень та приміщень організації. TAPA FSR розрізняє три різні рівні безпеки (A, B і C) і пов’язує їх з відповідними вимогами безпеки. Рівень А являє собою найвищий рівень безпеки. Якщо ваша організація відповідає всім вимогам, ви отримаєте сертифікат, дійсний протягом трьох років. Після видачі сертифіката ви як організація зобов’язані проводити щорічну переатестацію аж до самооцінки протягом третього року. Результати цих самооцінок можуть бути запитані TAPA.

Переваги TAPA FSR

  • Виявлення, оцінка та систематичне зменшення ризику загроз безпеці
  • Поліпшення захисту товарів високої вартості до ризиків крадіжок по всьому ланцюгу поставок
  • Конкурентні переваги та покращений імідж завдяки прозорості та зміцненню довіри
  • Підвищення обізнаності про можливі небезпеки

Поєднайте TAPA та GDP

Зменшіть ризик крадіжок фармацевтичних препаратів, застосувавши вимоги, встановлені TAPA та Директивою ЄС щодо Належна практика поширення (Good Distribution Practice – GDP), і сертифікуйте їх за допомогою DQS в рамках комбінованого аудиту.

DQS був уповноважений TAPA проводити аудит та сертифікацію відповідно до обох стандартів TAPA TSR та FSR.
Скористайтеся значним практичним та галузевим досвідом наших аудиторів для безпеки вашої організації.

Повернутися до “Конкретні галузі”

Повернутися до “Конкретні галузі”

GDP – Належна практика розповсюдження

Фокус на безпеці пацієнтів – Як пацієнт, ви хочете бути впевнені, що якість ваших ліків залишається незмінною протягом усієї ланцюга поставок. Як ви можете бути впевнені, що таблетки, які надходять у вашу лікарню, вашому лікарю або фармацевту, ідентичні тим, які постачає виробник?

Як організація, що є частиною цього ланцюга поставок, ви можете забезпечити це, дотримуючись Керівних принципів ЄС щодо Належної практики розповсюдження (Good Distribution Practice – GDP) лікарських засобів для людського використання. Основна увага в ньому: розподіл, безпека, контроль температури, якість упаковки та надійні, функціональні технології.

Як це працює

Керівних принципів ЄС щодо GDP продукції передбачають мінімальні вимоги, які оптовики та дистриб’ютори повинні виконувати при наданні послуг для фармацевтичної галузі. Крім того, Керівних принципів спрямовані на мінімізацію ризиків, пов’язаних з транспортуванням та зберіганням лікарських засобів. Дотримання цих Керівних принципів забезпечить контроль за ланцюгом збуту та, отже, підтримає якість та цілісність лікарських засобів. GDP передбачає ефективну систему управління якістю, яка дозволяє організаціям без особливих зусиль реалізовувати конкретні вимоги Керівних принципів.

Переваги GDP Pharma:

  • Значно менше індивідуальних аудиторських перевірок
  • Більш висока ступінь прозорості та надійності в ланцюзі поставок
  • Помітно менше збитків та збитків
  • Підвищення правової визначеності та покращення репутації
  • Можливо нижчі страхові внески через визнання GDP страховими компаніями

Аудит

Керівних принципів щодо GDP служать забезпеченню придатності процесів розподілу та якості упаковки, а також технологічної надійності та функціональності. Відповідно, оцінка буде зосереджена на підтримці контролю температури на всіх етапах процесу. З цією метою аудитори перевірять технічні засоби, такі як охолоджувальні пристрої, датчики, картографування та моніторинг, а також безпеку процесу, документацію щодо температури та плани аварійних ситуацій. Додатковим фокусом є безпека товару з метою запобігання крадіжок або обміну. Сертифікат демонструє успішну реалізацію. Щорічні аудиторські перевірки забезпечують стабільність процесу та мінімізацію ризиків. Повторне засвідчення відбувається кожні три роки.

Повернутися до “Конкретні галузі”

Повернутися до “Конкретні галузі”

IFS Logistic

IFS Logistic закриває розрив між виробництвом і роздрібними рівнями, забезпечуючи тим самим прозорість і контроль якості на протязі всього ланцюжка поставок харчових продуктів. Стандарт підходить як для харчових, так і для не харчових продуктів, і включає в себе всі логістичні заходи, такі як: транспортування, зберігання, розподілу, завантаження/розвантаження і т.д.

IFS Logistic був розроблений німецькими і французькими роздрібними торговцями, які працювали у співпраці з іншими міжнародними ритейлерами і експертами. Стандарт, який був спеціально створений для виконання вимог цього бізнес-сектора, сильно фокусується на систематичній і комплексній гігієні та управлінню ризиками, управлінню запасами (FIFO), контролю температури і простежуваності.

IFS Logistic – для кого?

IFS Logistic застосовується до всіх організацій в рамках транспортно-логістичного сектора, складів і сторонніх торговців з своєю власною діяльністю в експедиторстві і зберіганні. Вимоги застосовуються до організацій, що надають всі види логістичних послуг, незалежно від температури (заморозка, охолодження або без охолодження) або транспортних засобів (автомобільним, залізничним, морським і т.д.)

Все більше і більше підприємств роздрібної торгівлі, виробники роздрібних товарів та клієнти складів вимагають, щоб їх постачальники послуг логістики повинні бути сертифіковані по IFS Logistic. Організації з їх відділом власної логістики повинні відповідати вимогам Міжнародного стандарту IFS Food.

Переваги:

  • Підвищення якості та безпеки по всьому ланцюгу поставок; від виробництва до пересилання, складування і доставки до роздрібних клієнтів
  • Докази систематичної гігієни та управління ризиками в складуванні і транспортуванні
  • Забезпечення хорошої гігієнічної практики, безперервного відстеження та оптимальної обробки всіх товарів на складі

Повернутися до “Конкретні галузі”

Повернутися до “Конкретні галузі”

ISO 28000 – система управління безпекою для ланцюжка поставок

ISO 28000 це стандарт безпеки для всіх організацій, які є частиною ланцюжка поставок; починаючи з виробництва, складування, розподілу (включаючи весь ланцюжок транспортування автомобільним, залізничним, морським, або повітряним транспортом), весь шлях до одержувача. З впровадженням системи управління безпекою відповідно до ISO 28000, організація підвищує надійність і безпеку протягом всього ланцюжка поставок.  Товари з високою вартістю чи небезпечні вантажі можуть транспортуватися по всій земній кулі і зберігається більш безпечно.

Стандарт призначений для організацій, які бажають поліпшити свої процеси безпеки щодо профілактики, реалізації, оперативного контролю та документації. Крім того, система управління безпекою в значній мірі сприяє підвищенню безпекової поінформованості на всіх рівнях організації. Стандарти безпеки, які вже були реалізовані (AEO, C-TPAT, TAPA і т.д.) можуть бути об’єднані в одну комплексну систему відповідно до ISO 28000. Таким чином організації активні на міжнародному рівні, досягають швидше, більш економічно ефективніше, з кращим документуванням діяльності їх кожноденного бізнесу.

Переваги та можливості:

  • Зниження крадіжок, вандалізму, злочинних дій і т.д.
  • Здійснення відповідних заходів безпеки, після аналізу ризику
  • Підвищення безпеки для ключових процесів (наприклад, процесів зберігання)
  • Пакетування різних міжнародних ініціатив в області безпеки (ISPS, AEO, TAPA, …)
  • Підвищення довіри клієнтів і зменшення ризику відповідальності

Покращена безпека ланцюжка поставок з акредитованим сертифікатом по ISO 28000

Повернутися до “Конкретні галузі”

Повернутися до “Конкретні галузі”

GC-Mark – сертифікована зелена логістика

Green Logistics

Таким чином, ви інтегрували ефективну систему управління навколишнім середовищем. Чи інтегроване це в вашій загально маркетингової стратегії?

Cтійкі продукти і послуги більше не нішеві продукти: вони мають важливе значення для орієнтованої в майбутнє корпоративної стратегії. Як і в будь-який інший галузі, транспортні компанії також стикаються з необхідністю позиціонувати себе в цьому відношенні. Але де ж провести грань між зеленої демагогією і професійним екологічним менеджментом, і що є найбільш ефективною стратегією для завоювання зростаючої групи екологічно свідомих клієнтів?

У промисловості утвердилися стандарти, такі як ISO 14001, 50001 і EMAS, але широка публіка в основному не знають про їх існування. GC-Марк чіткий сигнал по відношенню до всіх зацікавлених сторін, що компанія прихильна до навколишнього середовища.

GC-Mark – сертифікована зелена логістика дає:

  • Ефективність і економію природних ресурсів
  • Контрольовані екологічні показники і безперервне поліпшення
  • Прозорість і реагування на запити клієнтів

Що таке GC-Mark?

З GC-Mark, клієнти мають унікальну можливість рекламувати їх відповідність з глобально визнаними програмами для кінцевих користувачів, які не можуть бути знайомі з деталями міжнародних стандартів системи управління, тим самим збільшуючи видимість на ринку і визнання. Програми, пов’язані з продуктом під GC-Марк доповнюють маркування CE, таким чином для подальшої підтримки довіри клієнтів можна розміщати їх в організаціях. Детальніше дивіться на сайті GC-Mark.

Повернутися до “Конкретні галузі”